2012. december 18., kedd

Nimfanővérek

Egyszer láttam egy fényképet olyan virágtartó edényekről, amik fejformájúak voltak. Nagyon megtetszett az ötlet, úgyhogy elhatároztam, hogy elkészítem a saját verziómban.
Az ötletet adó képen kőből készültek a fejek, én agyagból mintáztam őket. A kiégetés után egy kis lenolajjal kentem le a külsejét, ettől kapott egy kis sötét tónust, olyan indián-színük lett. 



                                      


Aztán heathert kaptak hajnak. Nem tudom, hogy mennyire lesz hosszú életük a szegény kis virágoknak, de mivel két zöldujjúnak ajándékozom őket, talán majd később alkalmasabb virág kerül hajnak :)
A virág nem volt elég, ezért valami fura kócszerű anyagot kaptak még, hogy emberibb legyen a fejforma. Ez a két kis nimfa egészen a szívemhez nőtt a készítésük folyamán, még jó, hogy mindkettőt rendszeresen láthatom majd.




  Itt vannak, mint két nővér. A büszke és a nyugodt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése