2018. április 2., hétfő

Egy kis kertrendezés

Van a rokonaimnak egy kedves háza Nógrád megyében. Időről időre összegyűlünk a szélesebb családdal, mint most húsvétkor. Én ilyenkor nagyon szeretek a kertben dolgozni. Találtam egy lejtős részt a kertben ami nagyon jelentéktelennek tűnt első látásra. Úgy döntöttem, hogy a kertben szanaszét heverő számos kőből építek pár lépcsőfokot, hogy barátságosabb és jobban használható legyen a kert ezen része. A kövek közti résekbe virágok kerültek, kőtörőfű, pár sziklakerti növény. Ezután nem bírtam megállni. A kertben ugyancsak szanaszét heverő sok sok téglából elkezdtem egy járdarészt kirakni, és a mellette lévő lejtőt ásóval megformázni, hogy támfalat építsek hozzá ami megtartja a lefolyó földet. Aztán jött a következő elem; a tetőfelújításból kikerült korhadt, régi gerendákból hasábokat vágtak nekem, és azokkal szegélyeztem egy virágágyást. A közepére egy izgalmas formájú, üreges tuskó került amit régebben egy szántóföld mentén találtunk. Epret ültettem az ágyás szélére, sarkantyúkát és holdviolát vetettem a tuskó köré. Alig várom hogy kinőjenek és virágba boruljon a sarok.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése